Melayan tag malin n yan

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- Bende? Handpon...Kete...PC kat opis (klu xde ssh la idop seorg pekerja
berdedikasi cam aku hahha)

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
- erkkkk Guess handbag n makeup things huhuhuuh skrg rs nyesal sbb x pki sgt pun.Demmm YES...

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
Kat garden atau padang rumput nan menghijau berlatarbelakang gunung ganang dan air terjun sepoi2 bahasa...*mmg kuat berangan aku neh*

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
hehehe...which scandal soalan ini refer???? wallllaaa.....

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
definitely not....

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
- KFC, malam semalam..... :(

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Travelog Haji n Travelog Dakwah (tgk Yan aku ikut advice ko...terharu x????)

8. Nama penuh anda?
KHSK

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
ada masalah = ayah, nak duit = mak heheheh

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
Valentino Rossi, Edward Cullen, soulmate...

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu?
mmmm sume bg jawapan klise utk soklan ni hahahhaha...klu tau personal life aku kire kategori rapat la kot....

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
hehhee sure...menggunakan mesin hahaha

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
- Bangi...umah kakak..bole jumpe sunshine...selalu teruja klu nak g sana hehhe

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
- ada taik lalat sexy - malin
- garang - yan
- slalu dpt unexpected info yg dihack dr tenet(camne die wat pn tatau)-malin
- perangai cam bebdk,tp sbnrnye die tau ape yg die wat n nak dlm idop(aku rasa la...:p cam geli lak tulis cenggini)-yan
- dua2 ex-utem, classmate n hausmate aku

15. 8 perkara yang saya gilai?
- Mr.Edward Cullen of coz (tiru jawapan ko ek malin)
- Raudhah n Naurah
- Foooooodddss...n more foodss....
- Superbikes
- Karaoke
- Sambung blaja ke oversea (hehehhe bole ke jwpn nih)
- Valentino Rossi
- Cuti2 mesia

apsal sume berunsur duniawi je neh...ishh..ish...ish....

16. Pelukan atau ciuman?
Hugs rasa selamat, kiss is more passionate wahahahhahaha

17. 8 buah buku yang paling baru dibaca?
Travelog haji n dakwah, errr....new moon, errr...eclipse....errr....errr...buku
engineering (terpakse gileeeee)

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
- I Belong To U - The Reason (Muse)
- Sume lagu pn aku leh ulang byk kali klu sedap

19. mari main TAG orang lain.

- yan (walaupn die dh wat)
- malin (walaupun die yg tag aku)
- dil (aku tau ko akan wat satu ari nnt dil)
- ima (ko kan suke mende2 camneh)
- nabil (utk mengisi ms senggang ko selepas abes menanda ketas student)
- yda ( sama mcm nabil)
- gwe (sbb td ko bising2 ngan aku tatau nk watpe)
- yanie (bole wat sambil msk kek n cupcake ko yg yummyyyy yummyyy tuh)

2 comments:

----yan---- said...

eh kamaliah, xkan le yan nk jawab berkali2...suka erk ngan yan...(malu+blushing)

People said...

erkkkk..... 'suke' sangatttt...... :P

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget