Senarai Rindu-Rindu

Hehehehe post 'geli mat' lagey....

1. Rindu umah
2. Rindu sunshines...
3. Rindu ibu ayah
(Ok 3 di atas tahap die adalah amat sangat banget...)
4. Rindu nak makan asam pedas
5. Rindu Scandal 1
6. Rindu nak chatting2 ngan kawan sambil lepak kat Mc D mcm masa blaja dlu
7. Rindu nak kayuh beskal kat Hutan Rekreasi Ayer Keroh rmi2 ngan hausmate pastu amek gambar pose UCB
8. Rindu nak tgk Mr N punye senyuman... dlu klu time kat kelas slalu curik2 tgk Mr N ngah watpe...pastu klu nmpak die senyum rs cm bahagia jeee (hehehhe wtf...)
9. Rindu nak gado2 ngan kace
10. Rindu katil kat umah
11. Rindu rindu aduh sayang merindu...erkkk ok tu lirik lagu *teeettttt...next*
12. Rindu nak makan Chocolaty Indulgence
13. Rindu kat sepit Bee yg dh patah. Dah la kiut, kan dh tatau kat mana nk bli lagey....huhuuhuh

Sebenarnye aku mcm merindukan sesuatu lagey tapi selain di atas ni aku tatau ape bende itu.. Apekahhhhh???

8 comments:

aku yg DIL said...

aku tau..
lex r kak anim...
br jek jmpe gue...xkan da rndu kot...
xpe2..nnt kite jmpe lg eh..ekekek

aisyah said...

gua tau mr N tu sape..ritu da jumpe da die..waahahhaha

People said...

ecah: wahahahahhahah aku tau ko tau... malu la *tersiput2* yeee die la sape lagey hahahha (sewaktu menaip ni, aku tergelak guling2 smpai student2 lalu sume tgk2 aku) hahahha

dil: erkkk....rindu ko ker??? rindu la sgt... :p

----yan---- said...

nak tau yg no 5 tuh..sape weh..sape..kak nim, cuba realisasikn impian kitaorg nih nk tau sape no 5 tuh..

p palang s: sila praktikkan msg dil yg bab kongsi2 cete tuh

tuk yg no 7 tuh plak: arituh ptt kita g tmn rekreasi jgk..itula..kalo gerak kul 8pg mst kita dpt capai 1000 pic..then bole upload dlm fb smpi ecah muntah tgk..

teman said...

aku tau kak nim rindu kat aku sbnrnya.. antara smua aku yg paling lama xjmpa dia...

siapakah Mr N tu.. aku rasa mcm tau gak..

People said...

halamak sape pulak insan misteri 'teman' ni? x penah lak dgr nama ni dlm blog ni. sila introduce diri utk ice breaking ye...hehheheh

yan: hehheh klu aku ckp sape no 5 tu kang ko terkujat lak...tu maleh den nak kabo....

aku salah tulis la mr N tu, sgt mudah nk teka...hehhee tau aku aku letak urup Y ke, J ke, X ke hahahaha

aisyah said...

wakakkkkakak...teman tu kak k-are ler kak nim...agaknye kot..haha

teman said...

hahaha.. btllah tu.. teman=KR

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget