Mengapakah.....????

Aku sgt bosan, tatau nk watpe. Kawan aku ade yg tdo and Ima tgh bersila atas meja. Ape nk wat ni? Itu la agaknye soalan dlm kepala Ima n aku skrg. Bella dh selamat tdo dlm surau. Hmmm....ha nk citer psl blog aku la. Blog aku berwajah baru skrg. Dh migrate ke sini and aku dh pakaikan die baju baru. Walaupun sebenarnya aku x suke sgt template ni sbb plain gile tp aku nk gak letak sbb ade gmbr Edward. Hehehehhe Kwn aku kata aku Edward Obsessor.... ape2 je la. Lg 2-3 bulan ilang la obsession ni....

Blog ni sgt ssh nk update, mksd aku layout die. Dlm erti kate lain x user frenly. Tp skrg aku dh paham camne nk update die hehhee see, practise makes perfect kan. Tp x la perfect mana aku nye blog ni pun...Pastu aku rs arrangement gadgets aku ni berterabur. Nnt2 la aku repair blk, mood aku dh ilang sbb dr td aku asik upload template ni. Mmg kene byk bersabar nk edit layout ni....hhuuhuhu

11 comments:

auramerah said...
This comment has been removed by the author.
auramerah said...

edward nih ader berlakon cete harry potter tuh ker..the end dia mati..harry potter 4 kot..xingt ler..

weh kak hanim,blog ko dah migrate tp jarang update xbg ape2 makne pn..hahahaha..

aku nk jd org 1st commnt..sila tunaikn hasrat ku ini..

NabilahMazalan said...

wei...bersaba ye cik hanim...nnt cntk la blog kamu ini...aku sentiase ade disisimu membentu...wakakaka..nk muntah haku

Anonymous said...

hahahah malangnye ko bukan org pertama yg tulis.... iye edward aku ni penah berlakon kat harry potter...wah...edward aku x agak2 muahahhaha

People said...

yan nor tu adalah aku sebenarnya hahhaha

auramerah said...

kak hanim..
ko nih lawak ler..xyah ckp pn aku tau tuh ko..sape jer minat edward tuh..ko jerk..nape dlm harry potter tersgt ler xhensem edward tuh..

♥MALIN♥ said...

nor=kak nim... klasik nye name... ahhaaha

DIL said...

nape remove komen yan?!
ehehehehehe....

People said...

weh aku x remove kan eh.....yan yg remove sendiri. kan yan kan kan kan

DIL said...

ooo...begitu rupe nye...letak r chat box..sng skit...dgn kelambatan laptop ku ni...waduh2....susah btl nak tgk blog kawan2 ku ini....

MrsTedDyBuncet said...

oooh.. kak nim suda ade blog baru ya.. bagus2.. mari sama2 mblogkan diri.. lalalala..

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget