Kulitku Berwajah Baru....

Yeeehaaa.....sgt ssh nk tuka skin blog aku neh. Setelah percubaan kali ke 844 baru la berjaya mengadjust. Hehehe metafora x hagak..... Tbe2 aku yg x terer XML ni bole lak menjadi sedikit terer (mula la nak riak tuh....) mengadjust XML nye bahasa.

Seb bek je dh nk kol 5 pastu perut aku dh lapa gile (satu arini aku mkn nasi lemak je), kot x mesti smbg membaikpulih kulit baru aku. Huhuhuh sgt berdedikasi aku bekerja sehingga x sedar waktu makan pn dh lepas uhuk uhuk....

Esok mau makan kat Seri Dewi Malam...Dh terbayang2 kat tekak aku sambal cili api pakcik Seri Dewi yang mantop giler...hehehhe

Lapanyeeee......... :(






0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget