Tolong Kami...Bantu Kami......Versi Pemanasan Global Peringkat Tertinggi

Lama x mengomel, lama x wat luahan perasaan, lama x tulis blog..... Aku tulis balik sbb dh x bole tahan, x tau kat mana dah nak luahkan.....

Suhu badan dan suhu hati sama-sama naik....sama dengan meningkatnya suhu dalam opis ni yang sejak 2 minggu lalu XDE AIRCOND....!!! Bilik yang dulunya aku panggil peti ais sbb sejuk gile babeng, kini bertukar menjadi sebuah ketuhar gelombang mikro yang sangat effektif mengeluarkan haba.

Bayangkan, minggu pertama bende ni jadi bole la kontrol emosi lagi. Sume sedapkan ati masing2..."ooo ni maybe 2-3 ari je....". Kini dah masuk 2 minggu lebey...sebarang kata-kata dan pujuk rayu dah x bole diterima, dah x bole di dengar, xde sape nk dgr....

Macam mane nk dgr....klu ari2 kelembapan makin ketara, masuk kelas basah kuyup, keti pun makin kerap menangis tanpa segan silu, bau-bauan kurang enak pun makin kuat, sume org makin gelisah, alasan nak balik rumah makin kerap, bilangan staf dlm opis makin kurang, emosi juga makin x terkawal. Salah cakap sikit temp pun naik...

Huhuhuuhuhuh tuan pengarah, cepat la repair transformer tuh, kami sume dh x tahan dengan keadaan panas ni. Bukan setakat badan panas, ati pun cepat je nk panas dlm cuaca cenggini.....Huuhuhuuhuh

4 comments:

teman said...

tenang2.. bak kata sunshine aku bila dia nampak aku marah2... pngarah nak didik anak2 buah dia bg biasa keadaan di sana kot...

aisyah said...

saye ade donlod transformer yg baru..kak nim nak??wakakakkaka

NabilahMazalan said...

hmmmmm...ni dh hampir sebulan xde aircond...harap2 nye split aorcond ni sejuk a skit.klu x, terpakse crk tmpt sejuk a.k.a jusco...wakakakaka

----yan azna---- said...

mana lg tak best..berpanas xder aircond tp ader internet atau ader aircond sejuk bangat cam dlm peti ais tp tak der internet then xdpt berfacebook n berblog...????????????????????

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget