Jiho....

Ok kegilaan terbaru aku yg baru x baru sgt adalah The Slave Hunter. Penak tgk x citer ni??? Penah x? Penah x??? Penah...???? Penahhh kerrr???? Sila bunyikkan soalan tu mcm saya adalah org yg x faham bahasa dan tanya berulang kali. Hehhehe Iklan kat TB (TV ye...) di waktu pagi Ahad yang sepoi-sepoi bahasa membuatkan aku tertengok citer tu.

First tertengok rs cam best gak maklum la klu citer Cine, triads, lawan2, bunuh2 org, ganas2 dan yg sewaktu dengannya memang aku sangat suke. Tibe2, heros (sbb ada 2 ye hero die yg berebut sorang heroin...ape la...aku kan ade...) die yg sangat macho lagi hensem and gagah perkasa pun kuar and lawan2....so lagi la membuatkan tibe2 je citer ni jadi top list cite fav aku padahal b4 dis x tgk pn citer ni....hikhik

Oh Jiho, mmg sgt macho and terer bile die lawan2.....Laki camni la baru fav aku..... :p








0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget