STOP IT!!!!!!

Malam tadi diasak lagi dengan persoalan yang bisa menyesakkan medula oblongata aku ini. Demmm gilerr....xde soklan yang lebey mencabar ke nak tanya selain soalan yang mempunyai tahap ketepuan berskala tinggi nih. Shittt gilerrrr tanya berulang kali mende sama..... Sabar....sabar.....sabarrrr...... pissshhhpossshhhh pissshhhhhposshhhh (bunyik napas dark vader aku menahan mara)......


Soalan yang bersangkut paut, tersangkut atau terpaut dgn life aku, ko x yah masuk cmpur kot... adoiiii ibunda dan ayahanda terchenta pun kewl je masuk bab2 munakahat nih. Hampeh btol....
Siap fire aku dgn anjakan paradigma yang x bole blah, siap ade serkap2 jarang yang memualkan utk didengar dek telinga aku neh....

To 'Encik I Want To Know All About You', apa yang pasti ciri2 lelaki yang saya nak memang xde kat kamu tuh...x paham2 ke....???? Nak aku cakap bahasa apa lageyyy....???????


***Klu u ada at least 0.002% ciri2 Valentino Rossi boley la i consider skit....wahhhh gitu...hahahaha walau gelak tp u tetap annoyed me.... mara mara mara!!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget