Final....Ooooo....Final...

Gembira btol biler berjaya memprivatekan blog aku...terima kasih kawan2..... hehehhe

Kertas final dah dalam tangan... ikutkan prestasi student2 aku dalam dewan exam, mmg x begitu memberangsangkan... kesian student2 aku, ni lah first time soklan totally dalam English. Xde dwi bahasa lagey...aku tau mereka berusaha, mereka stadi...dengan bersungguh2nya..... tapi bile tgk soklan, sume terkedu...sume blur...sume yg di stadi ilang dr kepala...sebabnya nota sume dlm Malay, tup2 soklan dalam English....

Memang kejam pengarah keluarkan arahan totally tuka soklan secara mengejut cmni... Aku akan usaha tolong mana yg mampu...aku sendiri down bila tgk soklan, apatah lagey student aku....hmmm....

Nota kaki: Saya rindu pada Izhar... pulang la segera.... ^_^

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget