Tolong ajarin saya....!!!!!!!

Ok sila ajar saya..... terutama AMALINA MALIN. Ye....sengaja saya hi-lite nama anda besar2 supaya anda notice. Dengan harapan anda akan notice.....sbb slalu ko je tau bende2 cmni Malin. X notice pun kene notice gak...kawan2 lain yang notice or tortis ehhh salah lak....sila notice juga jika anda tahu....

Sila ajar saya macamana nak private kan blog ini. Dan hanya individu tertentu sahaja bole baca dan bole segalanya... walau blog saya ni x best dan hanya ada 7 follower saya x kisah, saya nak privatekan jugak sebab blog saya adalah luahan rasa saya dan sangat annoying bile ada individu yg cuba mencampuri urusan idup saya dan buat mcm2 assumption hanya melalui pembacaan dari blog saya. Please respect people ok, TQ.... (ayat Hajar Kamal...pinjam jap...)

Jadi kawan2 dan AMALINA MALIN tolong ajar saya supaya senang saya nk anta post yang power2 sumpah orang tanpa rasa ragu2 lagi. Skrg ni nk anta post pun kene pk banyak kli, padahal ni blog aku kot. Sungguh x best perasaan itu.... Mmg aku pissed off giler....DEMMM.....!!!!!!

2 comments:

eine said...

kaknim, kalo private, yan sorang je la yg bleh view blog kaknim nih, sebab die sorg je follow. hahahaha. senang je, memula amik email sume org yg dibenarkan view blog ni, pastu klik invited readers only kat settings blogger. pastu invite readers, settle.

DIL said...

cite tortis pun ade...
bangge I...
I tak pandai...
tak tau macam mane nak private kan...
tapi,
sape3 (dgn muke kepoh) individu yang mencampuri tuh..
ce cite ce cite...

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget