Photographer Yanie dh kawin....

Lately ni byk betul org kawin...mula2 ex-hausmate USJ, Nurul Izyani dgn En Sepul Suhairi, di mana aku telah meng'create' scene yg tak akan aku lupakan smpai bila2....iaitu....hehehh aku dgn tidak sengajanya telah menterbalikkan hantaran mereka...hehhe Sorry Yanie, Sorryy Sepul... aku lak yg nervous brakdown dr korg ek.

Pastu a week after that, photographer Yanie ms ari lgsg lak kawin. Mr Moqh from CS. Aku x kenal pun die, die pun x kenal aku hahhaha. Cuma aku admire artwork die n kawan2 CS die. Pd clan2 photographer kat luar sana, aku rs x perlu la nk dikenalkn CandidSnydrome pd mereka. Derang sume dh tau dgn kehebatan artwork dak2 CS ni. So pd mereka yang tatau, atau br nk amik tau, atau buat2 tatau bole la tgk web ni http://www.candidsyndrome.com/ and korang nilai la sendiri masterpiece drg, free promo utk CS nih hahaha....adios.....



P/S: Selamat pengantin Baru wat Yanie n Sepul and Moqh and Izah.... Semoga bahagia n berkekalan hingga akhir hayat and dpt anak2 rmi2... murah rejeki wooo....

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget