Balasan

Tangan aku naik ratious kat lengan......Ada tanda merah2, mcm kene gigit nyamuk. Tp x lak gatal2 mcm kene gigit nyamuk. So aku g klinik....

Doc: Ye sakit ape?
Aku: Tangan saya ni naik merah2 la doktor, sy takut kurap ke hape (perghhh....sadis gile sore time ni)
Doc: Meh saya tgk....mmmm....mmm (sambil belek2 tgn aku) Ini mcm allergic ngan sumthg ni. Awk ade allergic pape ke?
Aku: Xde lak....
Doc: Ok xpe sy suspect ni akibt allergc wif sumthg...sy bg awak ubat sapu, klu x ok lg dtg blk.
Aku: Damn....tu je komen doctor ni (dlm ati la)

Aku pn blk .....tapi ratious aku still x ok2, malah makin teruk sbb makin merah. *walaupun ubat tu aku tenyeh ari2* Makin lama makin jelas tanda ratious aku hingga membentuk satu tanda......DAMN....ni sejibik tanda hennatoo yg aku wat ms kat Penang dlu. Perghhhh bila igt2 blk, org yg wat hennatoo aku tu kata dlm 2 weeks inai tu akan ilang. Mmg ilang but a week after that, ratious ni mula timbul. Yang scraynye skrg lengan aku ada tanda merah mcm kene gigit nyamuk n bentuk die sebijik gambar inai yg aku wat tu.......

Aku: Ini inai bile bole ilang?
Tukang inai: Oooo 2 weeks dh ilang dh....ke u nk bende ni ada permenant selamanye.....
Aku: Eh...x nak...x nak...sy nk sekejap je.....

*Dialog ms aku wat henna ni*




Mmmmm aku membuat spekulasi sendiri, org tu nye tools x bersih ke? Atau mmg tangan aku allergix ngan bahan dlm henna tu?Atau ini balasan utk aku cash di dunia sbb wat mende yg x sepatutnye aku wat...... Mmmmm....mmmmm......camne nk ilangkan mende nih...huuhuhuuh aku x mo bende ni ada permnantly kat tgn aku.....huhuhuuhu

6 comments:

auramerah said...

sental ngn dawai basuh blkng kuali tuh...hahahaha..pnggil aper erk tuh...

People said...

berus dawai kah???? :p

♥MALIN♥ said...

klu x ilang jgk, kertas pasir pon ok gak...

DIL said...

gilek ah..mmg same bentuk siot...mcm ade antu lah kt tangan ko...
wah...
aku kagum ah dgn kegatalan ko tu...

Al Fateh said...

ish ish ish...kakak ku sorg. neh...awat gatai sangat bt bende tu...kan da kne...ini kne potong tangan neh...wakakaka

People said...

ceehhhhh pakat kutuk aku rmi2 nmpk. utk pengetahuan skrg tanda tu dh makin kurang eh...aku sapu ganozhi n minyk. Gunalah barangan DXN hehehehhe

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget