Aku dan tick tock tick tock

Aku sgt teruja nk update blog...... Ok tipu...aku bosan sbnrnye. Sume org xde, g meeting. Tinggal aku sorang2 dlm peti ais besar yg sejuk giler babeng ni. Pki sweater pun sejuk nk mam....opssss....hehehhe tatau nk watpe, so memfb kan diri, chatting, wat2 cek email dan lain2 keje keji yg sewaktu dengannya.

Malas nk update bulan2 pose ni, sbb aku perasan dosa aku mmg byk waktu memblogging sbb asik curse sana sini....hahhaha tp situasi ni dh kire wajib sbb aku mmg mati kutu skrg. Nak lak petang2 jumaat yg dah jadi waktu makruh wat keje ngehngehngeh

Ok x sbr nk blk semban sbb bole jumpe along. Sbb pe teruja nk jumpe along???? Sbb she bring back sumthg for me from sumwhere hahahha keji punye adik....

Lab arini berjalan lancar, xde hanky panky yg x sepatutnye. Student yg aku jaga pakat rmi2 mintak address aku, nk serbu umah aku raya ni. Aku kata g je cr umah aku kat Google Earth, aku dh mark kat c2 "Umah Saya" hahahha Roboh la pondok buruk aku tuh klu 6 kete dtg. Baik korang sewa bas jela, lg senang....

Raya ni baju pun xde. X teruja pn nk raya, apsal ntah....xde mood lak. Pki jela baju pape yg ade, x baik membazir (kunun.....). Baju adik akak aku pn byk. Pinjam je hahahaha

Arggghhh mati kutu nye aku ptg ni...... tick tock tick tock...bunyik jam aku. Ok tak.... sbnrnye sound effect tu aku wat sendiri. Kunun2 tgh kire waktu.... tick tock tick tock lagey..... apsal lak ade yg bukak lagu raya dlm peti ais nih...aishhhh dah la mood aku dh beku, otak pun beku dgr lagu syahdu syhdan nih....hampehhhh......

2 comments:

DIL said...

ko nih..
da lah jarang2 update blog...
cube ler cite bende menarik skit...
rombongan student ko tuh tmbh lg 1 kete r..
aku join skali..
hehehe

People said...

hhahahah btol la kan...aku slalu merepek2 kat blog nih. yela nnt aku update bende2 ilmiah skit cam apam n ustaz wat ye...hehehheheh :p dtg jela skali, ko naik skali bas ngan student aku. bole ko tunjuk jalan hahhaha

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget