BBQ Part 2

Last Saturday xtvt jimba-jimbaan (aku rs dh terlalu kerap gune word ni, kene cr word br skrg...) utk BENC + UTeM. So tentative pd ari itu:

Saturday, 15 August 2009:

1 pm:
Jumpe Dil, si Talipon Biru @ Tesco, shopping brg. Byknye nak beli....Troli xde, perut lapa. Tp kene bli brg dlu. Rminye org nk bakar duit kat cni arini....

4 pm:
Berjaya membazirkan duit (udang, kerang, sosej, jagung, sos, air tin (apsal Yan x membebel psl ni eh Dil???? Musykil aku hahahha) n bermcm2 lg. Lupe nk add kek Black Forest utk Yan G yg makin tua.)

5 pm:
Sampai umah Dil, wat pape yg ptt. Ain tiba 30 min kemudian...

6.15 pm:
Malin tibe bersama drebar merangkap penghibur kami utk malam itu, DIDI (bukan nama sebenar hahahha).....tepuk..tepuk...tepuk...

6.30 pm:
Cuba pasang api BBQ....x berjaya...Didi cuba lagi....tuang sume arang dalam tpt BBQ (idea yg bernas..... :p)

7 pm:
Guest arrival....

8.30 pm:
Masih cuba menghidupkan api BBQ. Eh salah...cuba mengawal api BBQ yg idup dgn jayanya... (Bila nk mula msk daaa...... sore2 sumbang mula berkata....)

9 pm:
Pesot jadi bomba utk memadam, membekal dan merenjis air ke dalam tpt BBQ

9.30 pm:
Mula membakar mangsa-mangsa yg disediakan spt ayam, sosej, jagung dll.....'Hiburan' bermula....

10 pm:
Selipar Ecah dicuri..... Makan...makan...makan....smpai gemuk...Ajim n Ida nk
balik...Penghibur nk balik..... tapi x blk2 g....mesyuarat ngan Malin kat lua....

10.30 pm :
Ecah n D Geng pun nk blk...Penghibur pulang...Malin kecewa

11 pm:
Kemas2...g karaoke @ Hotel Quality

12 am (16/8/09):
Karock smpai lebam..... Performer of d nite.....PESOT......!!!!

3 am:
Karaoke dh tutup. Tokey karock soh blk....

3.30 am:
Gerak g mapley, lepak smpai kol 5 am

5.30 am:
Bergerak pulang ke umah masing........Xtvt tamat.....

Ahli-ahli: Dil Si Talipon Biru Azad (BENE) Yan G Ida (BENT) Malin G Lin (BENE) Ain Ajim (BENT) Aku Afham Ecah Karim (D Photographer) Gwe Kacau DIDI (Bestpren Malin a.k.a Abg Pesot) Pesot sendiri (Adik DIDI wakakaka) Shakir

Ini lah serba skit tentative pd mlm Sabtu ritu. Aku update sbb mls nk dgr Yan G bising2....gmbr x leh upload sbb CD aku dh tetggl kat kg halaman ku yg luas terbentang. Maybe korang2 yg lain bole upload. Kepada Karim, ble nk upload gmbr @ flickr. X sbr aku nk tgk gmbr candid aku yg keji itu.....(Mmg x agak2 snap muke aku tgh cmtu....Syiiolll je....) Sekian.....

6 comments:

♥MALIN♥ said...

huh... aku x keciwe lgsg didie balik... smpi cair taik telinga+kaki cramp layan citer mamat sorang ni kat depan umah dil... sebaik korang g karok pastu,terlepas azab aku mlm tu... ahahahah~

DIL said...

hahaha....
tp btl lah...
blm pnh gue pegi bbq kne letak air...
slalu letak minyak...
lawak giler r bbq kali nih...
mmg bes giler ah...
DD pun mmg lah sgt 'menghiburkan'...
tapi real entertainment mmg pesot r...

auramerah said...

aku xbising sbb terharu ngn kek black forest tuh..surprise btol..cepat sgt nk tua kan aku(blom smpi waktu nyer lg..arinih pn aku still lg 23 erk)..seb baik bukan kek choclte indlngce...

2 malin:
cun2 ko pn tp kawan ngn clown..kesian ko..hahaha

♥MALIN♥ said...

to yan : BONGEKSSSSS~

People said...

wakakakakak buka ni pose adakah ko bercadang nk membawa die lagey malin....nnt sume x makan hehehe aishhh jahatnye aku nih....heheh sorry didi.... :p

♥MALIN♥ said...

huh... gue da putus kawan secara rasminye aritu... ahaha... suh die carik perunding masalah yg len plak... aku dah resigned
muaahahah~

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget