BBQ

Ok 2nite is another jimba nite (asik berpoya je aku nih....). Masalhnye RSVP rmi x reply g. Salah aku gak br anta invitation semalam, mase dh suntuk. So far ade la dlm 16 org yg kate nk dtg. Orait la tu. Ptg ni jumpe Dil kat Tesco kol 1 utk shopping pape ptt. Menu malam ni ialah ayam, sosej, jagung, lamb, mash potatao and nasik goreng Keramat Power (wakakkaa aku bg nama sendiri) yg akan dimasak oleh tak lain dan x bukan, tuan umah sendiri. Hehehhe

Sebenarnye plan sebenar ialah party buih at Sunway (hosted by Ecah) but then sbb H1N1 tuka event and venue, BBQ at umah Ecah. Tp kitaorg ade plan baik punye so tuka venue g kat umah Dil lak. Melepas la aku nk tgk MTV konsert (Hoobastank and Estranged) petang ni....sob...sob...sob... Memang xde jodoh aku ngan Andy, asik miss je time derg nk perform. Nak soh Hiro Kumini amik gmbr la klu die g.

Mlm ni adalah penentu segala. Kepada rancangan2 keji kitaorg....adakah ianya akan berjaya????? Nantikan BBQ Part 2 ngehngehngehngeh.........

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget