A relationship.....and he's much much younger than her.... bolehkah..????

Ari yang suam2 kuku.....assignment yang byk nak tanda.... PB yg x submit2.... Suara2 sumbang yang berkumandang di cuping telinga....

Sume tu x menghalang jari-jari runcing aku (wakakakkaka....) utk terus bermukadimah dan merepek merapu kat cni... utk mengekspresikan satu soalan yang dh dekat sebulan (or two...???) bermain2 dalam saraf2 neuron aku.

Perkara terjadi lebey kurang a few month ago... exact date x igt. Sume bermula bila Encik Kapten mintak aku sponsor air isotonik atau air tenaga (lain mcm lak bunyik air tenaga hahahah...) utk game futsal die. Aku sebagai seorg yg berhemah dan suka m\buat keje2 'kejabikan' dengan rela hatinya mengsponsor tanpa apa2 niat lain.

Malam menjelang...lepas beli sekaton (sekaton sudey...sponsor lebey2 tokey b**i pun bankrup) air isotonik, aku n Miss Hausmate g la umah die. Tp yg deal adalah Miss Hausmate...deal pn dgn kawan En Kapten. En Kapten kuar n sengih2 ms aku anta. Sempat ckp time kasih and ckp die akan msg aku mlm ni. Aku x ckp pape.... wat bodo je smbil senyum2 kerang busuk....maklum la ati suci lg time tu tanpa sebarang prasangka. Aku igt dia gurau je, pastu lak pk die bukan ada no aku pn...so aku wat muka blur je....as usual hahahha

Mlm tu rupanya die bebtol msg. Tp msg die aku terima esok pagi sbb line Maxis yg cam haram tu prob....nak lak aku dok kat ulu segamat (ehhh...ehhh...tu yan hahhaha....) so lg la ssh cam haram coverage kat cni.

Aku x reply pun...xde kepentingan...kata aku dalam hati...

2 ari kemudian... another message menyusul... dia ajak aku dtg tgk die lawan futsal. Datang support katanya... kli ni aku baru reply... aku gelak2 je... sambil wish gud luck...siap pesan klu kalah die kene basuh kete aku selama sebulan hahhaha

Teet...teet..teett.... bunyik handpon aku seari kemudian... "New message from *****". Kalah rupanya team die (x terer sgt ler cmtu hahaha). Die kata 'since nk tolong basuhkan kete x bole, dia nk blanje aku makan...'

Hmmmm......sounds fishy lak bile seorang die ckp cmtu kat aku.... tapi x nak la perasan kan...kan...kan...kan...

So cm bese aku berlagak kewl...

"Rasa bersalah ke sbb kalah...???? sampai nak blanje saya makan..." ayat skema + kaver aku kat die.

"Hehehhe lebey kurang la...so..macam mana...?" ayat pancing die lak....

Aku cuba mendelay2 kan soalan itu dgn tuka topik lain... at last x bole lari gak... aku kata klu nk blanje aku kene la banje Miss Hausmate + Incik Tonang... x kan nk kuar berdua lak ngan Encik Kapten... x remaja la cmtu hahahha......

Dan ayat die ialah 'Ala....sy igt nk kuar berdue je ngan cik. Baru nk ajak dating....'

Aikkkk......hmmmm.... antena sixth sense aku mula naik panjang utk mencari signal terbaik.....

Aishhhh....penat lak taip... panjang lak entry aku neh... kene smbg tanda paper lak...update later....adiooosssss.....

4 comments:

wAhIdAjAnUdIn said...

update la cepat...aku tgk ko bukan tgh menanda pun...hahaha

The Afham said...

hoh... cm best je cite ni...
A relationship has to be defined off to what kind of preferred to?..
If skadar kwn, dgn semuda or setua mana pun bleh ma...
klu lbeh dari tu... tepuk sejadah, buatlah solat sunat istikharah... but before that better tanya family members dlu, kot2 ada yg x ska...
Only my point of view... =P

People said...

afham: Thanx for ur opinion...really like it... ^_^

yda: elehh.....dh tau lg mau tanya2... :p

DIL said...

aku tau :p
hehehehe...
eleh...
ooo...ok!
skrg aku dah tau da sape en kapten ko nih...
huhu..hehehe..haha

Post a Comment

Blog Archive

The Empire....

WaRiSAn Jawa dan Bugis

LGianss.....

Kalau Bosan....

Shout Ur Heart Out...!!!!!


ShoutMix chat widget